Be the next
big thing
Möt hela handeln på Nordens största Retailmässa.
Genom en unik kartläggning av handelns 40 000 nyckelpersoner blir Retail Technology 2025 större, vassare och fylld till bredden med beslutsfattare som inte vill följa strömmen, utan som vill leda utvecklingen.
Unik kartläggning av handeln:
40 000 inbjudna beslutsfattare
Retail Technology är den enda arrangören som kan erbjuda denna möjlighet: en exklusiv, noggrann kartläggning av handelns mest inflytelserika beslutsfattare – samtliga personligt inbjudna för maximal relevans och högsta möjliga ROI för dig som utställare. Ta chansen att presentera dina lösningar för inköparna som leder vägen och är först med att välkomna framtiden!
Den 14-15 maj 2025 förvandlas Kistamässan i Stockholm till den ultimata arenan för innovation inom handeln. Retail Technology blir mötesplatsen där ny teknik, nya idéer och framtidsvisioner samlas för att forma handelns nästa steg. Välkommen som utställare 2025!
Challenges & Opportunities
Framtidens handel står inför stora utmaningar – från ökande hyror och energikostnader till frågor om personal, löner, och säkerhet både i butik och digitalt. Hur kan värderingar, communities och social commerce stärka kundrelationerna? Hur kan butiksupplevelser lyfta värdet för kunderna?
Allt diskuteras och besvaras i möten, paneldebatter, talarforum och fireside chats direkt på mässgolvet, där du möter besökarna när de är i rätt mindset.
59% Avbryter köp om de inte kan välja betalsätt
14% Högre tillväxt för de som använder enhetliga handelslösningar
31% är mer osäkra kring onlineköp jämfört med för 10 år sedan
19% av befolkningen kommer 2030 utgöras av Gen Z, vilket ställer andra krav på handeln
+ 3600
Besökare
Möten, nya insikter, kompetensutveckling
och utbyte av erfarenheter
+ 200
Talare
Ta del av inspirerande och
insiktsfulla föreläsningar
+ 250
Utställare
Företag och organisationer
som visar upp de bästa lösningarna för dig
Highlights & Experiences
Ett mässgolv fyllt av aktiviteter skräddarsydda för att attrahera dagens beslutsfattare och nästa generations retailers.